SKRIVET: 2010-09-07, kl 23:13:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Som barn vid julafton

Åh vad jag längtar!! Fick ett sms med beskedet att mina nya glasögon kommit in. Konstigt att man kan längta så mycket men jag gör det. Det är en härlig känsla att få hem helt sprillans nya glasögon + fodral, allt förpackat i en liten liten påse. Där går man bärandes på den nya accessoaren som kommer att vara en stor del av ens vardag. Dock är detta inte det enda jag kommer att få hämta ut imorgon. Nästan helt säker på att min bokbeställning kommer och dessutom ska jag iväg och köpa ytterligare en bok. Tycker det är nästan magiskt att öppna en helt ny bok, bläddra och andas in den där nya lukten.

Kan det inte bli morgon snart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: