SKRIVET: 2010-09-04, kl 09:04:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uppe med tuppen

Jaha jag såg fram emot denna natt, var helt säker på att jag skulle sova som en stock i mer än 8 timmar. Men så blev det inte för jag låg vaken långt innan 8 men klev upp kl 8:03. Smått besviken över att jag inte lyckats nå mitt mål men ändå smått nöjd över att jag faktiskt gått upp tidigt på en lördag. Började denna dag med en kopp te och en knäckemacka med stekta kantareller och salt. Inte mycket till frukost men jag gillar inte att äta allt för mycket på morgonen. Skillnad var det i Kroatien, där åt jag massvis med vattenmelon till frukost och fy sjutton vad mätt man kan bli av det. Man blir både mätt och kissnödig vilket var jobbigt när man precis lagt sig ner i solstolen och ska försöka fånga de första varma solstrålarna.



soluppgång


 


 

Bild: Tagen från Bigfoto


 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: